Kalıp Tasarımı Eğitim Seti

Kalıp Tasarımı Eğitim Seti

Kalıp Tasarımı Eğitim Seti

Kalıp tasarımı eğitim seti uzun yıllardır kalıp tasarımcısı olarak çalışan, sektörün içinde yer alan uzman tasarımcı tarafından hazırlanmıştır. Bu eğitim seti 10 çeşit kalıp tasarımından oluşmaktadır. Kalıplar uygulamalı olarak modellenmekte, tasarım ilkeleri anlatılmaktadır. Kalıp elemanlarının kullanım yerleri,amaçları,tasarımda püf noktaları izah edilmektedir.Kalıp tasarımı eğitim setinde kalıpların çalışma prensibi kalıplar üzerinde örneklerle anlatılmaktadır. Kalıp eğitim seti kalıp tasarım mantığını öğretmeyi hedeflemektedir.

Set ile verilen kalıp örnekleri üzerinde inceleme yapma imkanını da elde ediyorsunuz.Kalıp tasarımı eğitim setine ek olarak teknik destek almak da mümkün.Setin içeriğinde bulunan bazı kalıp çeşitleri aşağıda listelenmiştir.

  • Maçalı Kalıp (Boynuz Ve Yaylı Sistem)
  • Boru İticili Kalıp
  • Cigıl Maçalı Kalıp
  • Düz Kalıp
  • Siboplu İticili Kalıp
  • Sıcak Yolluk Manifoldlu Kalıp
  • Şişirme Kalıbı
  • Sıyırıcılı Kalıp Tasarımı
Sete sahip olmak için ve detaylı bilgi almak için iletişim: www.kaliptasarimcisi.net

Kalıp Tasarımı Eğitim Seti Tanıtım Videoları



Kalıp tasarımı, bir ürünün ya da yapının üretiminde kullanılan bir tasarım tekniğidir. Bu teknik, ürünün ya da yapının tasarımını yaparken, üretim sürecini düşünerek, ürünün ya da yapının üretilebilirliğini, maliyetlerini ve kalitesini optimize etmek amacıyla kullanılır.

Kalıp tasarımı eğitimi, kalıp tasarımı tekniklerini öğrenmeyi hedefleyen bir eğitim programıdır. Bu eğitimler genellikle makine mühendisliği, endüstri mühendisliği gibi alanlarda okuyan öğrenciler için verilir, ancak diğer mesleki alanlarda da kalıp tasarımı eğitimi almak isteyenler için de mevcuttur.

Kalıp tasarımı eğitimleri, genellikle kalıp tasarımının temel kavramlarını, kalıp tasarımı yöntemlerini ve tekniklerini, kalıp tasarımında kullanılan malzemeleri ve teknolojileri, kalıp tasarımında CAD (Bilgisayar Destekli Tasarım) yazılımlarının kullanımını ve kalıp tasarımında proje yönetimi konularını içerir. Bu eğitimler genellikle teorik derslerden oluşur, ancak pratik uygulamalar da yapılabilir.

Kalıp tasarımı eğitimi almak isteyenlerin, makine mühendisliği, endüstri mühendisliği gibi alanlarda önceden bir eğitim almış olmaları veya ilgili dersleri almış olmaları önerilir. Ayrıca, tasarım yazılımlarının kullanımını öğrenmek için bilgisayar programlarına hakim olmaları da yararlı olacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder